projektantka, zajmuje się projektowaniem komunikacji wizualnej. Satysfakcję sprawia jej przekładanie skomplikowanych treści, czy procesów na zrozumiałe i uporządkowane komunikaty. Uważa, że dobre projektowanie, które wynika z trafnej diagnozy potrzeb może skutecznie wspomagać działania społeczne, angażować ludzi, wzmacniać procesy, nawigować po złożonych zagadnieniach. Projektuje przede wszystkim dla organizacji społecznych (m.in. Greenpeace Polska, Miłość Nie Wyklucza, Fundusz Feministyczny).
W Pogotowiu zajmuje się:
- opracowywaniem dodatkowych materiałów warsztatowych, map celów strategicznych,
- składem dokumentów końcowych, tak, by jak najlepiej służyły (były komunikatywne, przejrzyste i funkcjonalne),
- projektowaniem narzędzi wspomagających rozmowę na złożone tematy: gier dyskusyjnych. Projektuje zarówno mechanizm rozgrywki, doświadczenie graczy, jak i stronę wizualną (przykłady: Miasto w Dialogu dla Miasta Stołecznego Warszawy, Polska Przyjazna Pszczołom dla Greenpeace Polska, Remiks energetyczny na Obywatelski Szczyt Klimatyczny).